WHERE WE ARE TOUR 2014

Är så ledsen just nu, post-concert depression verkligen. Signeringen gick åt helvete, konserten var fantastisk, Luke och Louis kollade på mig och alla trängdes som fan. 
Bildspam, för varför inte?
Tog dessa när jag filmade, så ingen zoom alls. Plus avståndet verkar längre pga att jag filmade så var egentligen hur nära som helst. Sick
Screenshot utav videon när Luke och jag kommunicerar lite, vi ska nu gifta oss
Tog helt ärligt inte sååå mycket bilder. Jaja, har videos
Får ett signerat ex av det riktiga albumet och inte Don't Stop EP'n som är på bilden den 7:e juli. Jag taggar
❤ Oförglömligt. 1D och 5SOS kommer alltid ligga först på listan utav favoritband. ❤

Kommentarer

♥Lämna din kommentar här:

♥Namn
Kom ihåg mig?

♥E-postadress (publiceras inte)

♥URL/Bloggadress

♥Kommentar

Trackback
Small Grey Outline Pointer