Uteritter och bad

Varit utan internet på hela gårdagen och större delen av idag. Var iväg med kära gudmor & gudfar (hos min gudfars dotter) och ridit, umgåtts med Djuren och deras familj! Så fin gård har dem med kaniner, hästar, katter och hundar!! En av deras hundar är sååå maffig, men så otroligt snäll. Vill ha en stor hund. 
Igår red vi iaf. ut med hästarna, jag hade en underbar kille som var vääldigt snabb i steget haha. Idag red vi också ut och badade även med hästarna! Har ingen bild på det dock, men det var superroligt verkligen! 
Från mina My Story's under dagarna (som inte lades upp försen jag kom hem och fick internet haha) + lite andra bilder

Kommentarer
Ida - foto & häst säger:

härliga bilder!!

2014-06-18 | 23:32:11
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/

♥Lämna din kommentar här:

♥Namn
Kom ihåg mig?

♥E-postadress (publiceras inte)

♥URL/Bloggadress

♥Kommentar

Trackback
Small Grey Outline Pointer